KETAHUI CARA CEK WIRELESS MIC ANDA!

“Dah tahu pengumuman MCMC tu, jadi apa yang saya perlu buat?”

“Dah cek frekuensi wireless mikrofon sama ada terlibat dalam pengumuman atau tak?”

“Belum lagi.. macam mana ye saya nak cek frekuensi wireless mikrofon saya?”

Alhamdulillah, ramai yang cakna tentang isu wireless mic di surau-surau dan masjid.

Admin nak tanya ni, siapa yang masih belum cek frekuensi wireless mikrofon yg anda ada? Tak tahu macam mana nak cek?

Jom tengok video ini untuk ketahui cara di mana anda boleh tahu tentang frekuensi wireless mikrofon anda.

Lepas tengok video ni, mesti anda semua dah tahu tentang frekuensi wireless mic masing-masing kan?

In shaa Allah, untuk video seterusnya kami akan kongsi berita gembira bagi anda yang ingin menukar wireless mic anda yang lama kepada yang baru.

Nantikan ya!

Sebarang pertanyaan atau kemusykilan, boleh nyatakan di bawah ini :

Mahu Tahu Wireless Microphone

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *